Z cyklu #macierzyński_i_co_dalej: od bloga po własne wydawnictwo!

Zapraszam Was na pierwszy tego typu wpis-rozmowę na blogu w naszym nowym cyklu. Będę w nim gościć te Mamy, które zdecydowały się tak poprzestawiać swoje ścieżki zawodowe, by… nie rezygnować z etatu “Mama 24/7”. Dziś o tym, jak z miksu wiedzy i kreatywności można… aż za wiele jak na jedną osobę!  Patrycja Filak – to ta […]

Pewnej nocy, podczas karmienia dziecka wymyśliłam swój sklep on-line

Monika. Mama. Żona. Blogerka. Autorka e-booków. Właściciel internetowego sklepu z unikatowymi produktami fizycznymi. Chodzący dowód na to, że “z niczego” może powstać “coś”. Oraz że praktycznie nie pokazując twarzy, nie zdradzając co dziś w garach pływa, nie epatując skandalem, multi-reklamą albo nie łasząc się do znanych i lubianych można… czuć się spełnioną biznes Mamą! Jak? […]

Dom, biznes, dziecko: jak to wszystko ogarnąć? Poznaj 6 metod, które działają!

Jak to jak? Z szafy wychodzą mi postacie z Narnii, które przejmują moje dzieci od rana do wieczora. Co najmniej siedmiu krasnoludków zasuwa ze ścierką i miotłą. A ja: niczym Elza “mam tę moc” hulać z biznesami wyżej niż lodowy pałac. Nie wierzysz? Ja też nie… Moja rzeczywistość jest całkiem inna. A jednak, wszyscy pytają: […]

Skąd pomysł na projekt “Macierzyński i co dalej”?

Bo mamy nie mają czasu, bo mamy nie mają siły, bo mamy nie mają wsparcia. Bo Mamy mają dzieci! Bo mamy mają świetne pomysły! Bo mamy mają nowe priorytety! Tych pozornych sprzeczności nie mogłyśmy pozostawić bez szepnięcia… Niechcący (a może chcący): wyszedł nam niezły raban! Na imię mu: “Projekt Macierzyński i co dalej?”. Po prostu […]

Metoda WS. 6 pomysłów na to, jak się wyróżnić ze swoim biznesem (+podkast)

Gdybym dostawała złotówkę za każdym razem, gdy ktoś mnie pyta w jaki sposób ma dotrzeć do klienta, skoro dookoła tyle konkurencji – mogłabym już spokojnie przejść na emeryturę  Żartuję, nie zakładam takiej opcji, na emeryturze pewnie zanudziłabym się na śmierć! Faktycznie nie jest łatwo, w dzisiejszym świecie jesteśmy tak przeładowani informacjami, reklamami, ofertami, że coraz […]